Hoşgeldiniz (:

Selena Demi Fan
 
Anasayfa<object width="TakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Rüyayı Yaşamak

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3
YazarMesaj
LoLa
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 30/07/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   C.tesi Ağus. 01, 2009 2:06 pm

Çok süpersiniz ya ikinizde Smile nasıl adminlerin forumuna düştük valla mucize xS xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Emosh
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 250
Kayıt tarihi : 22/06/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Paz Ağus. 02, 2009 2:46 pm

Biz başakayız Ortakım La Cool Cool

_________________

Ölüme Kadar Sen *DAN* <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://selena-demi.yetkin-forum.com
dyq.JnS
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 23/06/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Salı Ağus. 04, 2009 4:48 pm

Ooo uçuyoruz biz yaaa
Beni özLediniz mi ?!!
ÖzLemeyene senaryo yok ahha xD
Artık ben devam edicem ..
7.BöLüm

7.Bölüm:

Prenses Beste ve Prens Joe güzel bir Pazar günü baş başa kahvaltı gitmişlerdi.Beste’nin bıraktığı notu bulan Emine bizi kaldırdı ve kahvaltı yaptık.Beste gitmeden bizide düşünüp kahvaltıyı hazırlayım gitmişti.

Yoshy:Canım ya her daim bizide düşünüyo.
Ben:Bu kızı seviyorum. (:
Emine:İyikide hazırlamış. xD
Ben:Eee hafta sonu bayanlar planlar nedir?
Emine:Biz basket maçına gidicez.Kızlar düşünsenize NBA maçına gidicez. xD
Ben:Eee ne sandın kızım?
Yoshy:Yanındaki kişi koskoca Daniel Radcliffe xD
Emine:Dimi (:
Yoshy & Ben:Diiii xD
Ben:Senin planın ne Yoshy’m?
Yoshy:Bende plan yok evde oturucam bütün gün valla.
Ben:Aaa olmaz taylor’u arasana? xD
Yoshy:Ne saçmalama hayatta aramam.Hem neden o aramıyoda ben arıyorum?
Emine:Çünkü sen ona numaranı vermedin o verdi.
Yoshy:A evet xS Arıyım dimi?
Ben:Yanii bi zahmet =)
Yoshy:Arıyorum.Sizde bi zahmet,diyip odanın yolunu gösterdi.
Emine:Tamam kaçtık xD
Yoshy konuşurken bizde dinlemedeydik.


Yoshy:Ya evet bi arıyım dedim.Napıyosun?
Taylor:Oturuyorum.Aslında bende hep aramanı bekledim diyebilirim.
Yoshy:Ne?Yani nasıl? xS
Taylor:Senin numaran bende olmadığı için arayamıyordum senin aramanı bekledim hep.
Yoshy:Ya isabet olmuş yani xD
Taylor:Ben aslında seninle bir konuda konuşmam lazım.
Yoshy:Tabi söyle?
Taylor:Yok telefonda olmaz.Aslında bi şekilde yüzyüze gelsek?
Yoshy:Yüzyüzemi,diyip bize döndü.
Ben:Tamam de.
Emine:Eve çağır
Ben:Adresi ver.

Taylor:Yasemin ordamısın?
Yoshy:Yoshy
Taylor:Ne? xS
Yoshy:Yani yoshy’i tercih ediyorum xD
Taylor:Konumuzla ne alakası var şimdi?
Ben:Saçmalamayı bırak ve adresi ver.
Yoshy:Tabi konumuz =) Ben adresi veriyim bana gel konuşalım?
Taylor:Tamam uyar xD
Yoshy adresi verdi ve beklemeye başlar.Ben Nick’le sinemaya Emine’yle Daniel’de NBA’nın maçına gitmişlerdi.

Kapı çaldı Yasemin heyecanla kapıyı açtı.Taylor’u görünce kalbi yerinde duramaz oldu..

Yoshy:Hoş geldin
Taylor:Selam.Giriyim mi?
Yoshy:Tabii.Bulman zor olmadı inş. Evi yani? xD
Taylor:Yok kolay oldu
Yoshy bi an aynayla karşı karşıya gelir ve pijamalı olduğu görür üstelik saçıda dağınıktır.
Yoshy:Kaç saat beklerim heyecandan giyinmeyi unuttum[dedi içinden]
Taylor:Sana diyeceğim şey aslında…,derkez yoshy yoktur.
Yasemin odaya gider ve giyiniz.Hafif bir makyaj ve saçını açar.
Salona döner.

Taylor:Hoşge..Yasemin?
Yoshy:Yoshy’i tercih ederim (: Ya aynaya baktım ve çirkin olduğumu fark ettim.Bilirsin kadınlar her daim güzel olmalıdır.

Yasemin kendi kendine konuşurken Taylor hayranlıkla onu izlemektedir.Ve bir an Yasemin’e yavaş yavaş yaklaşır.Tam o an gerçekleşecekken yasemin geriler ve arkadasındaki vazoyu düşürüp kırar.Bir an panikler ve vazoyu toplarken Beste gelir.

Beste:Ben geldim kızlar.Aa Taylor sen ne zaman geldin xD
Yoshy:Biraz önce.
Beste:Neden geldin =)
Yoshy:Ödev notlarını almak için.
Beste:Sen taylormusun?Bu vazoya ne oldu?
Yoshy:Benim sakarlığım.
Beste:O kesin (:
Taylor:Ben gidiyim artık yarın okulda görüşürz Yoshy xD
Yoshy:Tabi görüşürüz.
Emine’ye birlikte kapıyı açarken Taylor’la karşılarşırız hızla apartmanı terk eder.

Ben:Neler oluyor?
Beste:Bi anlasam?
Emine:Yoshy nasıl geçti xD
Beste:Ney nasıl geçti.
Ben:Annemin vazosu xS Onu kim kırdı? :@
Yoshy:Yeter üstüme gelmeyin ben kırdık ben yaptım tamam mı.diyip odasına gitti.
Emine:Herkezin sorusu cevaplandı ama benim ki?
Beste sofrayı hazırlamaya başlar.

Beste:Yasemini çağırın biriniz.
Ben & Emine:Ben çağıramam !!
Beste:Kızlar.
Emine:Tamam ben gidiyorum.
Emine odaya yoshy’nin yanına gider.

Emine:Yoshy hadi yemek hazır.
Yoshy:Tamam geldim.

Ben:Kurt gibi acıktım.
Emine:Sizi bile yiyebilirim xD
Beste:Önündekileri yemen bana yeter.Başlayın.
Ben:Tamam komutanım.
Ve aralarında ufak bir gülümle geçer xD Ama Yoshy mutsuzdur.

Emine:Yemeyi düşünüyomusun?
Beste:Yoshy??
Yoshy:Efendim?
Ben:İyimisin sen?
Yoshy:Evet.
Emine:Hayır değilsin.Seni üçümüzde tanıyorum mutlu Yoshy’nin ifadesi değil bu =)
Beste:Yoshy’e ne yaptın sen ? xD
Yoshy:Kızlar Taylor benim öpmeye kalktı xS

Emine’nin çatalı elinden kayıp düşer,beste ağzındaki suyu suratıma savurur,benim gözlerim fal taşı gibi açılır ‘’

Emine,Beste & Ben:NEEEEEE !!!!!! xS

BÖLÜM SONU
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Emosh
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 250
Kayıt tarihi : 22/06/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Salı Ağus. 04, 2009 6:08 pm

özLemez oLurmuyuz Ortak çok özLedim şahse ben Sad

geLdiğin iyi oLdu ufak bir kavga çıktı ama boşver oLur böLe seyLer xP

böLümde süper kanka devam !!!!! <3

_________________

Ölüme Kadar Sen *DAN* <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://selena-demi.yetkin-forum.com
dyq.JnS
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 23/06/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Salı Ağus. 04, 2009 6:12 pm

YorumLardan sonra xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Emosh
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 250
Kayıt tarihi : 22/06/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Salı Ağus. 04, 2009 7:56 pm

YorumLar çok güzeL geLiyor (:

Hemen geLir sen hazır oL kanka Wink

_________________

Ölüme Kadar Sen *DAN* <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://selena-demi.yetkin-forum.com
DJ_Danqer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 25/06/09
Yaş : 22
Nerden : Napcan ya ne sorup duruonz xD ? qeLioLar soLdan soLdan bak xD

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Çarş. Ağus. 05, 2009 12:26 am

Abbooooooooooooooooo....!! affraid
Vay cibiLiyetsiz daha dün bir bugün iki Layn küz hayvan Mad
Süpersin Raziiişşş Very Happy Very Happy
Devam bewbekom özLemişim seni ex aşkım Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dyq.JnS
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 23/06/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Çarş. Ağus. 05, 2009 12:39 pm

Layn Taylor seni öpmeye kaLksa sanki sen onu öpmezsin.
Ondan önce öpersin Smile

Bir kaç yorumdan sonra geLicek yeni böLüm.
öyLeyimdir Kezbişim xD
bende özLedim seni ex'm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DJ_Danqer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 25/06/09
Yaş : 22
Nerden : Napcan ya ne sorup duruonz xD ? qeLioLar soLdan soLdan bak xD

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Çarş. Ağus. 05, 2009 12:40 pm

Doğru ama bu senaryo yani eL aLeme reziL oLuyoruz Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Emosh
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 250
Kayıt tarihi : 22/06/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Cuma Ağus. 07, 2009 5:04 pm

Kim okuyo ki senaryoLarı bizden başka kanak ya xP

Hem ne reziLLiği ben okudukça kendimden geçiyorum xS

Tekrar hoşgeLdin Ortak (:

DEVAAM !!!!! lol!

_________________

Ölüme Kadar Sen *DAN* <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://selena-demi.yetkin-forum.com
dyq.JnS
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 23/06/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Cuma Ağus. 07, 2009 5:16 pm

8.ßölüm

Kızlar hala Yasemin’in söylediklerinin şokundaydılar.

Duygu:Nasıl öper ya?
Yoshy:Öpmedi ki.Vazo kırılınca öpüşemedik.
Beste:İyiki kırılmış.
Emine:Neden engel olmadın?
Yoshy:Nasıl olsaydım?Onu seviyorum bunu sizde biliyorsunuz.
Duygu:Bizde seviyoruz ama öpüşmüyorum.
Emine:Cidden Nick’le hiç öpüşmedin mi? xS
Emine’ye o kadar sert baktım ki snaki SUS diyormuş gibi !!

Emine:Tamam sustum xS
Yoshy:Neyse kapatalım bu konuyu.
Duygu:Bu konu kolay kolay kapanmaz !
Yoshy:Neden böyle yapıyosunuz?Onu eve çağırmama siz söylediniz.
Beste:Ne?
Emine:Sus be kızım Very Happy
Beste:O çocuk çağırıldımı?Kendisi gelmedimi yani? x@
Duygu:Kendi gel ya =))
Emine:Doqru kendi ayaklarıyla geldi.
Duygu:Emine x(
Beste:Ben,biz 18 yaşımıza girene kadar bu eve erkek girmiycek demedim mi?Ya siz ailelerinize ne söz verdiniz?
Duygu:Tamam Beste ya.
Beste:Ben şimdi sizi napim?
Emine:Bırak yatalım xS
Odalarımıza koşum yataklarımıza girdik,siper aldık xS Ve çok geçmeden uykuya daldık.Yoshy’de uyudu.Beste güzellik meskesi kuruyana kadar evde dolandı.Canı sıkıldı Emine’nin dolabından orta okul fotoğraflarını alırken başıma 2-3 kağıt düştü.Şaşırdı ne olduğuna baktı.Okudu ve kendi kendine konuştu..

Beste:Bunlar şarkı sözü xS Vayy Emoşuma bak sen boş zamanların nelerle uğraşırmış (: Ama benim bunları ödünç almam lazım..

SABAH:

Beste:Günaydın Yoshy.
Yoshy:Sanada ama hala uykum vaar xS
Duygu:Aaa Besteee xS Açııımm =(
Beste:Bana yılışacağına masaya otur xD
Duygu:Anam kahvaltıya bak..Yemede yanında yat xD
Yoshy:Ben yatarım,diyip uyumaya devam eder.
Beste:Emoş kalkmadımı daha?
Duygu:Kalktı kalktı.Banyodadır.
Beyse:Emine hadi,diye bağırır.
Emine:Geldim (: Günaydın
Duygu:Günaydın.
Beste:Ama bazıları hala güne aydın olamadı =))
Kızlar:YASEMİİİNN !!! xD

Yasemin yattığı yerden hızla zıpladı.
Yoshy:Taylor ?? xS
Kızlarsa kahkahalara boğuldular xxD

OKULDA:

Derse girmeden önce dolaplarına ışınlandılar.

Emine:Ya kızlar,acaba yan dolabın sahibi çocuktan rica etsemde dolabını verse.
Duygu:Senin dolabın varya?
Emine:Hayır ama o dolabı benimkine ekliycem.Baksanıza bu çok küçük eşyalarım rahat sığmıyo xS
Yoshy:Bizde sana dolaplarımızı versek senin eşyaların ancak sığar canım xD
Duygu:Zaten çocukta dolabını vermeye dündne rağzı dimi?
Emine:Verir geçen hafta bana çıkma teklifi etmişti.Zaten inek bişey almak zor olmaz yani =))
Yoshy:Saçmalama.
Duygu:Hadi Beste derse.
Beste:Benim ufak bi işim var siz gidin ben geliyorum.
Duygu:Ders başlıyor.
Beste:Siz gidin ben yetişirim.

Emine:Duygu sende versene dolabını?
Duygu:Ben kitaplarımı ne yapıcam?Toprağamı gömücem?
Emine:Aaa iyi fikir aslında (: Tenefüste bahçeye gidip toprağı bi ölçelim tamam mı?
Yoshy:Ayh yeter bayılıcam yürü artık x@
Beste Emine’nin sözleriyle birlikte okulun müzik kolu başkanı Zac’in yanına gider.

Zac:Aaa Beste hoş geldin (:
Beste:Hoş bulduk.
Zac:Bir şey mi var yoksa yine öylesine mi bu gelişin? xD
Beste:Aslında sana bir şey göstericektim ben,diyip şarkı sözlerini uzatır.
Zac:Nedir bu?
Beste:Oku sen =))
Zac sözleri okur ve yüzündende bellidir ki beğenmiştir.

Zac:Bunlar süper sen mi yazdın?Harikasın Beste xD
Beste:Yok yok ben değil (: Emine yani arkadaşım yazıyor-Muş =))
Zac:Süpermiş ya harika yazıyor.Arkadaşına söylermisin çıkışta beni bulsun?Birşeyler ayarlıyalım şu arkadaşına xD
Beste bir an hayal kırıklığına uğrar ve öylece kalır.Susar..

Zac:Beste tamam mı?
Beste’nin yüzü düşer kısık bir ses tonuyla ‘’Tamam’’ der..

BÖLÜM SONU
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Emosh
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 250
Kayıt tarihi : 22/06/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Cuma Ağus. 07, 2009 5:25 pm

eLLerine sağLık ortak (:

Süper böLüm ...

Seviore Seni x3

_________________

Ölüme Kadar Sen *DAN* <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://selena-demi.yetkin-forum.com
dyq.JnS
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 23/06/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Cuma Ağus. 07, 2009 5:26 pm

senin yardımınLa bitanem xD
Bende seni sevioree xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DJ_Danqer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 25/06/09
Yaş : 22
Nerden : Napcan ya ne sorup duruonz xD ? qeLioLar soLdan soLdan bak xD

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   C.tesi Ağus. 08, 2009 3:51 pm

Zahooov manyak bi böLüm oLmuş gene Raziyeciğim ((: xD
Süpersin bebek bayıLdım devam XD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
LoLa
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 30/07/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Perş. Ağus. 13, 2009 3:52 pm

Katılıyorum devam edin yeni bölümü çok merak ettim şimdi Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
LoLa
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 30/07/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Perş. Ağus. 13, 2009 3:53 pm

Katılıyorum devam edin yeni bölümü çok merak ettim şimdi Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
dyq.JnS
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 23/06/09

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Ptsi Ağus. 31, 2009 8:52 am

9.Bölüm

Beste derse geç kalmıştı ve girmedi.Kantinde öylece oturdu tenefüsün çalmasını bekledi.Tenefüz zili çalınca kızlar kantine Beste’nin yanına geldiler.

Yoshy:Neden derse gelmedin?
Duygu:Hocaya geleceğini söyledik.
Emine:Sen gelemeyincede çok kızdı.
Beste:Emine ben bir şey yaptım.
Kızlar şaşırır ve tüm gözler Emine’ye çevrilir.

Emine:Ne yaptın?
Beste:Senin yazdığın şarkı sözlerini...
Emine:Sabah onları bulamayınca sıkıntıdan patlak üzereydim xS
Beste:Biz dinle.! Alıp bakması ve yorumlaması için müzik kolu başkanına götürdüm.
Emine:Ne dedi peki?
Beste:Çok beğendi çıkışta gelsinde arkadaşına bir şeyler ayarlayalım önünü açalım dedi.
Emine:Neden yaptın bunu?Ben göstermek isteseydim gidip gösterirdim dimi?Hem onlar saçma şeylerdi.
Beste:Neden bu kadar tepki gösteriyorsun?Bitti git..Ünlü olunca yerinde olsam sevinirdim,diyip hızla uzaklaştı.
Yoshy:Sen sözmü yazıyordun? =))
Emine:Evet.
Duygu:Neden bize sözlemedin?
Emine:Önemli bir şey değildi anlık bir can sıkıntısında yazdım.Önemli olsa tabiki söylerdim ama inanın bana önemsiz.
Yoshy:Önemliymiş ki ünlü oluyorsun.
Emine:Saçmalamayın kızlar.Ya sizinle yada sizinle,diyip Zac’in yanına gider.

Yoshy:Bu kızı seviyorum =))
Duygu:Ünlü olucaz (:

Emine müzik odasına gider ve Zac’i yanına çağırır.

Zac:Erken geldin çıkışta demiştim Beste’ye.
Emine:Önemli olduğu için erken geldim.
Zac:Evet?
Emine:Ben tek başıma yapamam bu işi.
Zac:Nasıl yani xS
Emine:Kızlarla birlikte.Biz bi grubuz.
Zac:Şaka dimi bu?Saçmalama Very Happy
Emine:Çok ciddiyim ben.Ya kızlarla yada kızlarla.Tek olmaz bu iş.

Zac biraz düşünür..
Zac:Peki tamam.Yarın gelin deneme kayıtı alalım çıkışta beni bulun.
Emine:Tamam (: ßy ßy =))

AKŞAM:

Salonda otururken kızların gözleri hep Eminedeydi Zac’le ne konuştuklarını çok merak ediyorlar.Emine onları anladı ve lafa girdi.

Emine:Çok meraklısınız ya.Gittim ve Zac’e siz olmadan yapmıyacağımı söyledim ve oda yarın dördünüz deneme kaydına gelin dedi çıkışta =))
Beste:Ciddimisin?
Emine:Hiç olmadığım kadar.
Yoshy & Duygu:Ünlü olucaz Very Happy
Beste:Canım bizi satmıcanı biliyodum.
Emine:Asla !!
Kızlar birbirlerini sarılırlar ve heyecanla geleceklerini düşünürler.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan kendileri yataklarında bulurlar.

SABAH-OKULDA:

Kızlar tenefüste kendi aralarında ünlerini konuşurlarken Selena onları dinler ve bir masaya oturup sinsi planlar kurar.
Selena:Demek Nick’i elimden aldığın yetmedi şimdi ünmü çalıcaksın Duygu.Ben sana yapacağımı iyi bilirim..Yani size Very Happy
Selena kızların yanına gider ve masalarına oturur.

Selena:Selam kızlar (: Sizi bulduğum iyi oldu =))
Yoshy:Ne var ?
Selena:Aaa çok ayıp ama oysaki ben size önemli bir şey diyicektim.
Emine:Söyle ve kaybol !!
Duygu:Slogan bu.
Beste:Söyle ?
Selena:Şey sizin kaydınız yarınmış ya ? O haftaya alınmış onu dicektim ben =))
Yoshy:Sana nasıl inanalım ?
Selena:Sonuçta aynı plak şirketindeniz aynı sınıfta olduğumuz için söylememi istediler.
Duygu:Sen bu sesle ... Şarkı ? ,diyip güldü xD
Selena:Evet x(
Emine:İyi tamam.Kaybolabilirsin.
Selena:Byy xD Bakalım şimdi ne yapıcaksınız (der içinden)

BÖLÜM SONU
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DJ_Danqer
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 25/06/09
Yaş : 22
Nerden : Napcan ya ne sorup duruonz xD ? qeLioLar soLdan soLdan bak xD

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Ptsi Ağus. 31, 2009 8:01 pm

Vaayy cix oLmus maL'mm xD
Devamm xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Emosh
Yönetici
Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 250
Kayıt tarihi : 22/06/09
Yaş : 22
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: Rüyayı Yaşamak   Salı Eyl. 08, 2009 8:12 pm

evet 10. böLüm nerde Very Happy

_________________

Ölüme Kadar Sen *DAN* <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://selena-demi.yetkin-forum.com
 
Rüyayı Yaşamak
Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hoşgeldiniz (: :: Eğlence :: SenaryoLar-
Buraya geçin: